Θεέ μου μεγαλοδύναμε..



Θεέ μου μεγαλοδύναμε
που'σαι ψηλά εκεί απάνω
ρίξε λιγάκι τουμπεκί,
Θεούλη μου
στον αργιλέ μου απάνω






Ανάμεσα στης εκκλησιάς
τις αψηλές καμάρες
ανάβαμε τις λουλαδιές,
Θεούλη μου
σα να'τανε λαμπάδες

Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα
με τ'άσπρα του τα γένια
του ρίχνω μία ντουμανιά,
Θεούλη μου
ξεραίνεται στα γέλια

Κι όταν φουντώσει ο αργιλές
κι έρθουμε σε ντουμάνι
στείλε όλους τους αγγέλους σου,
Θεούλη μου
να πουν το νάνι νάνι


-------                         -------------                        ---------

Τραγουδά ο Γιώργος Μουσταϊρας
-στο μπουζούκι ο
Νίκος Πετσάκος και Λυμπέρης Πιτουράς σε κιθάρες, μπαγλαμά


Το αδέσποτο ρεμπέτικο  «Θεέ μου μεγαλοδύναμε» ηχογραφήθηκε το 2008  από τον Γ. Μουσταϊρα για το CD που περιλαμβάνεται στο βιβλίο του "
Ρεμπέτ Ασκέρι & άλλα διηγήματα"  (εκδ Ερωδιός) μαζί με τα τραγούδια:
«Ντουμανότρυπες» σε στίχους Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και μουσική αγνώστου και
«Πώς να κουρδίσεις μπαγλαμά» σε στίχους Γ. Μουσταΐρα και μουσική Νίκου Πετσάκου & Λυμπέρη Πιτουρά. 




Και εδώ από τον Δημήτρη Κοντογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου